Azaleea-Ajutor Acasa - Agentie selectie Bona Cluj, Menajera Cluj si Aistent varstnici Clujbone, bona, bone cluj, bona cluj, menajere, menajera cluj
   
Servicii pentru Candidaţi

Locuri de muncă bona (babysitting), menajera, asistent persoana în varstă

Trimite CV-ul sau completeaza unul online!

Azaleea - Ajutor Acasă vine în sprijinul dumneavoastră în găsirea unui loc de muncă în domeniul casnic: îngrijire copii şi vârstnici şi menaj (bonă, menajeră, babysitter şi asistent îngrijire vârstnici).

A fi bona poata fi un loc de munca minunat daca iti plac copilasii si nimeresti la o familie educata care sa te aprecieze si salarial si sa-ti respecte munca. Noi nu credem in a nimeri, credem in a cauta si a monitoriza relatia angajator-angajat.

E minunat sa lucrezi intr-o familie cu statut social foarte bun, oameni cu bani, cu posibilitati, cu o casa frumoasa si un copil care are de toate, dar acesti oameni stiu si considera de multe ori ca totul li se cuvine. Se intampla foarte des ca diferenta de statut social intre bone si angajatori sa fie foarte mare, chiar daca sunt la fel de educati, destepti, culti si unii si altii. Viata si oportunitatile ne-au acordat pe moment pozitii sociale diferite. 

Credem ca un copil bine ingrijit presupune adulti echilibrati in jurul lui, respect fata de munca bonei, consecventa in stabilirea si urmarirea de obiective pentru dezvoltarea copilului, incredere si dedicare exclusiva copilului fara nicio sarcina de menaj.

Rolul Azaleea Ajutor Acasa este de a gestiona profesionist:

- Azaleea stabileste impreuna cu parintii limitele de responsabilitate ale unui om care se ocupa bine de copilul lor: 100% atentie pentru copil, fara TV si facebook in timpul serviciului, dar si fara sarcini de menaj

- Azaleea stabileste impreuna cu parintii nivelul salarial: pentru ca un loc de munca de bona sa permita unui om educat sa se dedice unui copil, nu fiindca nu-si gaseste alt job ci fiindca la momentul acesta din cariera in doreste asta

- Colaborare echilibrata in care angajatul isi face treaba dar este si respectat pentru asta. Colaboram cu parinti care considera job-ul de bona cel mai important job cu care au tangenta, fiindca pe mana bonei este educatia, sanatatea si fericirea copilului lor. Lucram cu parinti care inteleg ca bona trebuie sa fie un om iubit, dorit, cu autoritate care sa le fie model copilului, nu omul din casa bun la toate. Ca are viata personala si timp personal care trebuie respectat, fiindca ne dorim la munca un om linistit, echilibrat si vesel

- Azaleea stabileste conditii echitabile de colaborare: concediu de odihna platit, modificarea conditiilor de munca agreate din timp cu angajatul, nu punerea in fata faptului

- Acordarea preavizului egal, in cazul despartirii, nu concedierea de pe vineri pe luni

- Plata salariului la data stabilita, in valoarea stabilita

- Plata orelor suplimentare pentru situatiile ocazionale solicitate in avans. Metinerea programului stabilit, fara intarzieri repetate cu ore suplimentare neplatite.

De aceea Azaleea distribuie costurile de selectie intre parinti/apartinatori, fiindca mentine o relatie echitabila, corecta pe tot parcursul colaborarii, mentinand legatura cu ambele parti, fiind convinsa ca doar relatiile castig-castig pot fi bune pe termen lung. 

Azaleea ajuta candidatii sa aiba un loc de munca cat mai rapid, in care ceea ce se prezinta la interviu este ceea ce gasesc acasa si este un sprijin pe care se pot baza in toata colaborarea.

Nu percepem bani pentru inscrieri, nu invitam candidatii care stim ca nu potrivesc unei familii si stim ca n-ar fi fericiti acolo la interviul final, nu trimitem oameni pe la casele angajatorilor – parcurgem  cautarea unui loc de munca si a angajarii impreuna.   

Nu percepem taxe de inscriere, suntem recompensati atunci cand sunteti un angajat fericit, va place locul de munca, sunteti platit si ati vazut ca promisiunile sunt respectate. Nu pedepsim candidatii la locul de munca spund ca n-au costuri si apoi ii amendam daca pleaca.

Serviciile Azaleea constau în:

1. Întocmirea unui dosar complet de selecţie care să cuprindă:

- Evaluarea intereselor profesionale şi competenţelor necesare acestora prin teste psihologice, teste de cunoştinte şi interviu

- CV standardizat, uşor de parcus, cu informaţie relevantă

- Dovezi ale educatiei, ale stării de sănătate necesare muncii in domeniu, relevante (copii după documente)

2. Consiliere pentru interviul cu angajatorul

3. Consiliere cu privire la integrarea în postul recomandat

Contacteaza-ne!
 
 

Etichete: loc de muncă babysitter, bonă, menajeră, asistent persoană în vârstă, locuri de munca cluj