Profilul doamnei D. H.
|
Competenţe de îngrijire: copiilor între 4 luni şi 10 ani.
Date personale: domnişoară tânără, într+o relaţie de cuplu stabilă şi echilibrată, fără copii, preocupată de perfecţionare profesională continuă
Studii:
Liceul Pedagogic – promoţia 2005
Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Sociologie – promotia 2008
Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Psihologie – promoţia 2010
Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Psihologie, Master în consiliere psihologică şi psihoterapie – în curs
Limbi străine:
Limbă străină |
Nivel inţelegere |
Nivel Scris/Citit |
Nivel Vorbit |
Maghiară |
limba maternă |
limba maternă |
limba maternă |
Germană |
incepător |
incepător |
Incepător |
Engleză |
avansat |
avansat |
Avansat |
Permis conducere: nu
Cazier: fără antecedente penale
Experienţă profesională:
Perioada |
Angajator |
Post |
Responsabilităţi principale |
2009 |
Student Travel Romania |
Coordinator programe |
Întocmirea dosarelor pentru viză a studenţilor selectaţi pentru programe de muncă în SUA |
2006 - 2009 |
Organizaţia creştină Ecce Homo, proiectul “Centru social pentru copii străzii” |
Asistent social |
Realizarea planurilor individuale de consiliere, urmărirea obiectivelor şi activitatea de consiliere cu copiii |
? |
Familia unui psiholog din jud. Sălaj |
Bonă ocazională pentru 3 copii cu varste cuprinse între 4 luni şi 6 ani |
Desfăşurarea de activităţi educative, supraveghere, hranire, igienă, somn |
Cunoştinţe teoretice de specialitate:
Foarte bune cunoştinţe privind etapele de dezvoltare fizice, emoţionale, intelectuale ale unui copil, metode de evaluare şi dezvoltare a acestora, metode de familiarizare a copiilor cu un adult necunoscut, opţinere a autorităţii şi încrederii, adaptare la nevoile de relaţionare ale copilului, metode de dezvoltare a abilităţilor de autodeservire (mancat singur, imbracat, mers la baie).
Abilităţi practice specifice:
Pune adecvat in practică cunoştinţe de primă relaţionare, construire a autorităţii şi motivare în privinţa copiilor; stăpâneşte foarte bine metode eficiente de corecţie şi educare, non-agresive, care să potenţeze încrederea copilului în sine, demonstrate prin exemple concrete.
Atitudine faţa de muncă, copil şi familie:
Deschisă la valorile şi regulile fiecărei familii, comunicativă, veselă, caldă, energică, încrezătoare în forţele proprii
Raport psihologic:
H. D. a fost evaluata pentru depistarea eventualelor probleme nevrotice şi stabilirea profilului atitudinal in cazul conflictelor, a capactăţilor de a se integra intr-o familie sub aspectul corectitudinii, onestităţii, discreţiei, adaptării la reguli. Domnişoara este echilibrată sub aspect emoţional, un temperament extrovertit, energic...Este o persoană uşor adaptabila la reguli, discretă, corectă, onestă, care intervine in familie in limita colaborării respectând-i limitele de intimitate. Comparând scorurile la diverse scale am observat niveluri mai ridicate, insă sub nivelul mediu al populaţiei, la scalele de agresivitate verbală, resentiment şi ostlitate indirectă. Acestea pot indica, in contextul varstei si al extroversiunii candidatei, preferinta de a trata deschis, direct si asertiv orice problema aparuta. O recomandam pe H. D. pe postul de bona datorita rabdarii, atentiei si preocuparii pentru copii, dinamismului si creativitatii ei. |