Din 2006 oamenii buni sunt din ce in ce mai greu de gasit.
Preluarea unui angajat performant de la concurenta nu reprezinta solutia pentru performanta daca acesta nu se integreaza intr-o cultura cunoscuta, modelata, care-i pune in valoare competentele, in care se regaseste, care sa-l stimuleze. O companie competitiva isi comunica identitatea organizationala intern si extern, isi modeleaza si reflecta cultura organizationala.
Employer branding-ul este un proces de creare a identitatii angajatorului pe plan intern si extern. Membrii organizatiei trebuie sa aiba o identitate comuna, sa formeze o echipa si sa atraga oameni similari.
Atat angajatii cat si candidatii pentru un post in companie vor face diferenta intre un post oarecare, pe specialitatea lor fata de un post in specialitatea lor, intr-o companie de care sunt mandri, care-i reprezinta si in care-si regasesc identitatea adevarata, in care merita sa se implice.
Azaleea propune solutii de comunicare, medii de comunicare, instrumente de resurse umane si resurse IT.